КОМПАНИЯТА МАГАЗИНИ LOOKBOOK НОВИНИ КОНТАКТИ SHOP ONLINE
En | Бг
НОВИНИ & СЪБИТИЯ 29 Август 2018

ESCADA за пръв път: New York Fashion Week

 
От Натали Теодоси, 10 юли 2018

Лондон - ESCADA  е в процес на обновяване на имиджа си - нае нов дизайнер – Найл Слоуен, и представи новата си концепция за бутиците на бранда с този на „Слоун“ стрийт през миналата година.
Сега, за да отбележи тази промяна в посоката и 40 годишния юбилей на марката, немската модна къща планира своето първо явяване на Ню- Йоркската седмица на модата с ревю, в опит да привлече международно внимание и да се покаже пред по- широка публика.
„Имайки пред вид всичко, което правим за освежаването на марката, усетихме, че това е фантастичен момент да излезем навън и да се присъединим към международната седмица на модата. Ние решихме да се отправим към Ню- Йорк, защото САЩ е един от нашите най- основни пазари, ние сме там от първия ни ден. Имаме много силно присъствие с магазини на дребно, както и дългогодишна силна връзка с някои от най- добрите универсални магазини“, каза Айрис Ипъл- Риги, изпълнителният директор на марката.
„Имаме нужда да покажем бранда си пред по- широка аудитория, което не бихме могли да постигнем, ако бяхме направили само презентация.“
Шоуто, което ще е домакин на търговци, преса, както и на най- важните клиенти на марката от цял свят, ще предложи също и платформа, на която Слоуен ще покаже своето виждане за Escada.
„Ще видите колекция повлияна от завещаното, но пренесена в 21-ви век. То беше отправната точка на Слоуен от самото начало,“ допълни Ипъл- Риги, изтъквайки подсилените цветове и щампи, като част от емблематичните детайли, които брандът иска да затвърди в своя нов асортимент.
За своята дебютна колекция, Слоуен представи линия вдъхновена от 80-те години на 20- ти век и цял низ от цветни, повлияни от винтидж настроенията лога ESCADA разположени по дължината на по- модерните пъстрoцветни палта и скроени костюми.
Друга стратегическа възможност, която ревюто предоставя е, че светлините на прожекторите ще блеснат върху аксесоарите – разрастващ се бизнес за марката, включително нейните нови чанти „Сърце“. Колекцията от кожени чанти, които се носят през тялото, е с характерна закопчалка - златно сърце, което препраща към формата на бутилката- сърце на парфюма ESCADA, използвана в миналото.
„Наистина сме съсредоточени върху развиване на линията аксесоари в момента. От дълго време имаме много силни продажби на шалове и колани, но виждаме, че имаме голям потенциал за разрастване на работата с чанти и обувки,“ каза Ипъл- Риги.
Тя допълни, че „се стреми да увеличи продажбите на едро на марката“, силно вярвайки в трайното влияние на универсалните магазини, като също „оптимизираме и присъствието си в настоящите магазини на марката.“ 
„Разширяването на бизнеса ни в продажбите на едро определено е наш приоритет. Не вярвам в разискваното отмиране на универсалните магазини. Все още в тях се върши страхотна работа!“ – каза Ипъл- Риги. „Ние винаги търсим възможности за продажби на дребно в цял свят. Но наистина сме доволни от съществуващата магазинна мрежа; имаме стабилна база в Съединените щати и на най- добрите улици във всички ключови градове в Европа.“